next technology company
 
Tel. +40.261.710075
E-mail. office(at]ntc.ro
 
  .
  
HOME
   
 
DESPRE NTC
   
 
CALCULATOARE & SERVICE
   
 
SISTEME DE SUPRAVEGHERE
& ALARME
   
 
WEBDESIGN
   
 
CONTACT
   
.
 

GALILEO  

Aplicatia ERP Galileo a fost conceputa pentru gestiunea finaciar-contabila a firmelor mijlocii si mari, utilizand MS SQL Server 2005 ca server de baze de date.

Fiind o aplicatie de tip client-server, permite conectarea simultana a mai multi utilizatori. Conectarea se face prin intermediul retelei locale sau Internet, astfel incat datele sunt disponibile in timp real oricarei statii de lucru cu acces la server. Securitatea datelor este asigurata de firewall-uri, prin stabilirea statiilor ce pot fi conectate, prin parole de acces la server si prin parole de acces la nivel de utilizator.

ERP Galileo este o aplicatie multi-gestiune, permitand evidentierea stocurilor de marfa pe puncte de lucru si gestiuni. Documentele prelucrate in cadrul aplicatiei: receptii interne si din import, facturi de cheltuieli, liste de inventar, facturi emise interne sau de export, bonuri fiscale (cu actiunea automata a caselor de marcat), avize, note de transfer, bonuri de consum si bonuri de comanda, note de primire, note de predare produs finit, garantii, modificari de pret, oferte si facturi proforme, etc. permit evidentierea in timp real a stocurilor de marfa la momentul de fata si la orice moment din trecut. Orice informatie poate fi rechemata si nu afecteaza activitatea curenta a societatii. Controlul gestiunilor poate fi maximizat prin utilizarea codurilor de bare, generate prin intermediul aplicatiei, listate pe etichete autocolante si aplicate apoi pe produsele finite ale societatii.

ERP Galileo permite de asemenea urmarirea comenzilor primite de la clienti si a comenzilor depuse la furnizori, avand ca efect imbunatatirea sistemului managerial privind stocurile de marfa si cash-flow-ul.

Gestiunea activitatii de import-export este inlesnita prin conversia automata a valutelor si calcularea diferentelor de curs.

Urmarirea clientilor si a furnizorilor, inclusiv a avansurilor de orice natura se face printr-un sistem de date coerent care permite o evidenta la orice moment a datoriilor si creantelor societatii fata de partenerii sai. Aplicatia permite urmarirea contractelor lunare si contractelor in rate, iar modulul de operatii financiare, strans corelat cu modulul de introducere a documentelor desavarseste ciclul operational si ofera suportul necesar extragerii situatiilor necesare urmaririi activitatii pana la cel mai detaliat nivel. Introducerea documentelor pe centre de costuri permite evaluarea cheltuielilor si veniturilor si optimizarea acestora.

Rapoartele obtinute cu ajutorul acestei aplicatii respecta normele prevazute de lege si ofera o imagine clara si reala asupra societatii. Rapoartele contabile ca: jurnal vanzari, jurnal cumparari, rapoarte de gestiune, liste de inventar, balante clienti / furnizori, registru de casa-banca, jurnal de casa-banca impreuna cu modulul de contabilitate (obtinut prin contarea automata a fiecarui act introdus) ofera oricarui contabil siguranta corectitudinii si coerentei datelor introduse. Modulul de contabilitate realizeaza operatia de inchidere a conturilor de cheltuieli si venituri, a conturilor de TVA si se finalizeaza in obtinerea balantelor analitice si sintetice ale societatii.

Pe langa rapoartele financiar-contabile standardizate, sunt puse la dispozitia societatii prin intermediul aplicatiei ERP, rapoarte personalizate, pe fiecare tip de activitate in parte si in functie de necesitatile fiecarui utilizator, acestea fiind atat rapoarte in format text, cat si rapoarte grafice. Informatiile cuprinse in aceste rapoarte pot fi exportate in diferite formate: Excel, DBF, XML etc.

Avantajele utilizarii aplicatiei ERP Galileo
- usurinta in utilizare si configurare, fiind accesibil si persoanelor mai putin familiarizate cu operarea pe calculator;
- siguranta in manevrarea informatiilor, asigurandu­-se protectia datelor din sistem prin existenta mai multor niveluri de acces pentru diferite grupuri de utilizatori;
- regasirea facila a informatiilor, datele fiind regasite cu usurinta prin definirea unor filtre adaptate activitatii fiecarei firme in parte;
- trasabilitate, operatiunile putand a fi urmarite si retrospectiv;
- flexibilitate, programul fiind usor de adaptat modificarilor survenite in legislatia din domeniu;
- reducerea erorilor umane, prin contarea automata a documentelor introduse;
- promptitudine, programul asigurand eficient serviciile pentru clienti;
- control, putandu-se urmari in orice moment activitatea firmei si situatia partenerilor fata de aceasta;
- ergonomie, aceasta fiind asigurata de o interfata grafica moderna, intuitiva.

Utilizarea MS SQL Server 2005 ca si server de baze de date asigura:
- prelucrari rapide pe volum mare de date;
- disponibilitatea, recuperabilitatea si coerenta datelor;
- securitate sporita a datelor;
- preluarea datelor din aplicatiile existente si exportul datelor in diferite formate.

Descarca acum kitul de instalare si ultima versiune pentru a testa GRATUIT programul Galileo timp de o luna!




Noutati  

  2009-08-19,  vers. 2.1.282
   
Aplicatie dezvoltata pentru firmele cu profil de vanzare auto.


  2009-06-10,  vers. 2.1.232
   
Posibilitate de introducere a CEC-urilor si biletelor la ordin refuzate
Incasari/plati previzonate
Cash Flow


  2009-03-27,  vers. 2.1.159
   
Nou! Galileo pentru firme de turism
Preluare automata a cursurilor valutare BNR
Introducere bugete de cheltuieli pe centre de profit
Multiplicari retete


  2008-10-23,  vers. 2.1.019
   
Introducere document Fisa limita pe baza de comenzi
Modificare fonturi coduri de bare


  2008-10-17,  vers. 2.1.013
   
Nou! Modul de gestionare a produselor pentru prelucrarea lemnului
Nou! Interfata cu programul de urmarire a productiei cu coduri de bare


  2008-09-11,  vers. 2.0.154
   
Preluare comenzi clienti cu posibilitate de rezervare de stoc
Rapoarte financiare in format nou

  2008-07-04,  vers. 2.0.112
   
Corectare eroare de sold initial pe rapoartele de gestiune

  2008-07-03,  vers. 2.0.110
   
Corectare eroare la raportul Registru de casa grupat
Generare automata de denumire la introducerea unei note de predare produs finit

  2008-07-02,  vers. 2.0.108
   
Eliminare eroare pe formularul de introducere lista de inventar
Produsele pot fi facute invizibile de oricine are drept sa creeze produs nou


  2008-07-01,  vers. 2.0.107
   
Optimizare export note contabile
Rapoarte de gestiune in format nou
Balanta avansuri in format nou

  2008-06-27,  vers. 2.0.106
   
Raport de gestiune cumulat in format nou
Eliminare eroare la inchidere avansuri din casierie
Registrul de casa cuprinde in totalul bonurilor fiscale inclusiv bonurile listate la facuri

  2008-06-06,  vers. 2.0.096
   
Optimizare Jurnal de cumparari
Blocare introducere facturi de transport pe luni inchise

  2008-06-03,  vers. 2.0.090
   
Listare receptii cu coduri de bare
Atasare bonuri de consum la bonuri fiscale
Serii de produse

  2008-05-29,  vers. 2.0.071
   
Setari noi.
Refacerea rapoartelor: Situatie Intrari si Situatie Iesiri.

  2008-05-12,  vers. 2.0.070
   
Nota de transfer pe serii


Oferta de pret

 

Pachet 1 Pachet 2 Pachet 3 Pachet 4

____________
____________
____________
____________
Nr. licente 3 10 20 peste 20

       
Pret 1500 4300 7300 negociabil

       
Asistenta 30 65 105 negociabil
         
Consultanta 80 120 160 negociabil
         
1 licenta suplimentara 400 300 200 negociabil
         
Asistenta / Licenta 5 4 3 negociabil


In primele 6 luni, asistenta si consultanta sunt gratuite.Dupa 6 luni aceste abonamente sunt optionale.
Actualizarea programului cu modificarile legislative este gratuita.
Preluarea datelor din programele vechi, daca acest lucru este posibil, costa incepand de la 100 EUR.
Preturile sunt in EUR si contin TVA.

Asistenta: acest abonament cuprinde informatii despre instalarea si utilizarea programului.
Consultanta: acest abonament cuprinde verificarea situatiilor financiar-contabile, a stocurilor, a gestiunilor etc.

Verificarea unei situatii fara a avea abonamentul de consultanta costa 20 EUR.
1 raport financiar la cerere costa 5 EUR.


 
 
 
_____________________________________________________________________________________
copyright © 2008, Next Technology SRL