Aplicatia ERP Galileo a fost conceputa pentru gestiunea finaciar-contabila a firmelor mijlocii si mari, utilizand MS SQL Server 2005 ca server de baze de date.
Fiind o aplicatie de tip client-server, permite conectarea simultana a mai multi utilizatori. Conectarea se face prin intermediul retelei locale sau Internet, astfel incat datele sunt disponibile in timp real oricarei statii de lucru cu acces la server. Securitatea datelor este asigurata de firewall-uri, prin stabilirea statiilor ce pot fi conectate, prin parole de acces la server si prin parole de acces la nivel de utilizator.
ERP Galileo este o aplicatie multi-gestiune, permitand evidentierea stocurilor de marfa pe puncte de lucru si gestiuni. Documentele prelucrate in cadrul aplicatiei: receptii interne si din import, facturi de cheltuieli, liste de inventar, facturi emise interne sau de export, bonuri fiscale (cu actiunea automata a caselor de marcat), avize, note de transfer, bonuri de consum si bonuri de comanda, note de primire, note de predare produs finit, garantii, modificari de pret, oferte si facturi proforme, etc. permit evidentierea in timp real a stocurilor de marfa la momentul de fata si la orice moment din trecut. Orice informatie poate fi rechemata si nu afecteaza activitatea curenta a societatii. Controlul gestiunilor poate fi maximizat prin utilizarea codurilor de bare, generate prin intermediul aplicatiei, listate pe etichete autocolante si aplicate apoi pe produsele finite ale societatii.
ERP Galileo permite de asemenea urmarirea comenzilor primite de la clienti si a comenzilor depuse la furnizori, avand ca efect imbunatatirea sistemului managerial privind stocurile de marfa si cash-flow-ul.
Gestiunea activitatii de import-export este inlesnita prin conversia automata a valutelor si calcularea diferentelor de curs.
Urmarirea clientilor si a furnizorilor, inclusiv a avansurilor de orice natura se face printr-un sistem de date coerent care permite o evidenta la orice moment a datoriilor si creantelor societatii fata de partenerii sai. Aplicatia permite urmarirea contractelor lunare si contractelor in rate, iar modulul de operatii financiare, strans corelat cu modulul de introducere a documentelor desavarseste ciclul operational si ofera suportul necesar extragerii situatiilor necesare urmaririi activitatii pana la cel mai detaliat nivel. Introducerea documentelor pe centre de costuri permite evaluarea cheltuielilor si veniturilor si optimizarea acestora.
Rapoartele obtinute cu ajutorul acestei aplicatii respecta normele prevazute de lege si ofera o imagine clara si reala asupra societatii. Rapoartele contabile ca: jurnal vanzari, jurnal cumparari, rapoarte de gestiune, liste de inventar, balante clienti / furnizori, registru de casa-banca, jurnal de casa-banca impreuna cu modulul de contabilitate (obtinut prin contarea automata a fiecarui act introdus) ofera oricarui contabil siguranta corectitudinii si coerentei datelor introduse. Modulul de contabilitate realizeaza operatia de inchidere a conturilor de cheltuieli si venituri, a conturilor de TVA si se finalizeaza in obtinerea balantelor analitice si sintetice ale societatii.
Pe langa rapoartele financiar-contabile standardizate, sunt puse la dispozitia societatii prin intermediul aplicatiei ERP, rapoarte personalizate, pe fiecare tip de activitate in parte si in functie de necesitatile fiecarui utilizator, acestea fiind atat rapoarte in format text, cat si rapoarte grafice. Informatiile cuprinse in aceste rapoarte pot fi exportate in diferite formate: Excel, DBF, XML etc.
Avantajele utilizarii aplicatiei ERP Galileo
- usurinta in utilizare si configurare, fiind accesibil si persoanelor mai putin familiarizate cu operarea pe calculator;
- siguranta in manevrarea informatiilor, asigurandu-se protectia datelor din sistem prin existenta mai multor niveluri de acces pentru diferite grupuri de utilizatori;
- regasirea facila a informatiilor, datele fiind regasite cu usurinta prin definirea unor filtre adaptate activitatii fiecarei firme in parte;
- trasabilitate, operatiunile putand a fi urmarite si retrospectiv;
- flexibilitate, programul fiind usor de adaptat modificarilor survenite in legislatia din domeniu;
- reducerea erorilor umane, prin contarea automata a documentelor introduse;
- promptitudine, programul asigurand eficient serviciile pentru clienti;
- control, putandu-se urmari in orice moment activitatea firmei si situatia partenerilor fata de aceasta;
- ergonomie, aceasta fiind asigurata de o interfata grafica moderna, intuitiva.
Utilizarea MS SQL Server 2005 ca si server de baze de date asigura:
- prelucrari rapide pe volum mare de date;
- disponibilitatea, recuperabilitatea si coerenta datelor;
- securitate sporita a datelor;
- preluarea datelor din aplicatiile existente si exportul datelor in diferite formate.
Descarca acum
kitul de instalare si ultima versiune pentru a testa
GRATUIT programul Galileo timp de o luna!